SYSTEM INFORMACJI o SALACH
(system rezerwacji sal)
System Informacji o Salach (skrót: SIS) to nowoczesne i prestiżowe rozwiązanie dedykowane dla dużych firm, hoteli, uczelni i centrów konferencyjnych.
SIS to więcej niż system rezerwacji sal - umożliwia dostarczanie multimedialnej, wszechstronnej informacji do monitorów umieszczonych przy salach konferencyjnych lub innych, ważnych punktów obiektu.
SIS to nasz autorski produkt, dzięki czemu ma strukturę otwartą i możliwa jest praktycznie nieograniczona adaptacja do potrzeb klienta w zakresie funkcjonalności jak i wyglądu graficznego. Do każdego systemu projektowana jest nieodpłatnie unikalna grafika nawiązująca do identyfikacji wizualnej zamawiającego.
Zastosowanie systemu informacji / rezerwacji sal daje wymierne korzyści:
- Usprawnienie komunikacji wizualnej i przepływu informacji,
- Umocnienie wizerunku nowoczesnej, innowacyjnej firmy lub instytucji,
- Natychmiastowe dostarczenie informacji w różne punkty obiektu,
- Oszczędność czasu m.in. poprzez integrację z popularnymi kalendarzami typu Lotus Domino, MS Exchange, Google Calendar itp. a także oszczędność kosztów związanych z publikacją informacji w sposób tradycyjny.
Panel sterowania
Po zalogowaniu z dowolnego komputera w sieci LAN osoba upoważniona uzyskuje dostęp do “panelu sterowania”, który jest integralną częścią systemu. Panel umożliwia wprowadzenie określonej rezerwacji, jej edycję lub usunięcie, a także podgląd wszystkich innych rezerwacji w formie czytelnego diagramu.
W panelu można też m.in. ustalić użytkowników i hasła dostępu, limitować dostęp do wybranych sal, edytować informacje o salach oraz ustawić różnorodne opcje działania systemu rezerwacji sal.
Integracja
W celu usprawnienia rezerwacji możliwa jest także integracja z popularnymi kalendarzami użytkownika, takimi jak np. Lotus Domino, Outlook Exchange, Google Calendar itp. Po wpisaniu rezerwacji/wydarzenia w takim kalendarzu, rezerwacja sali w SIS nastąpi automatycznie.
Możemy także zintegrować nasz System Informacji o Salach z dowolnym systemem bazodanowym Klienta, do którego dostęp nie będzie zabezpieczony/zaszyfrowany.
Na ekranie głównym monitora przy sali (najczęściej o przekątnej 10" ale może być większy) wyświetlana jest informacja o tym kto aktualnie zajmuje salę oraz w jakich godzinach sala będzie zajęta. Informacja taka może mieć też formę graficzną, np. logo organizatora. Jeśli sala jest wolna wyświetlana jest stosowna informacja lub informacja nie jest wyświetlana w ogóle (zależy od decyzji klienta).
W obu przypadkach z określonym (w menu systemu) wyprzedzeniem pojawia się informacja o kolejnej zajętości.
Z ekranu głównego za pomocą przycisku na ekranie dotykowym można wybrać jeden z trzech dodatkowych pod-ekranów:
- "KOLEJNE REZERWACJE" - wyświetlany jest harmonogram kolejnych rezerwacji danej sali,
- "INNE SALE" - wyświetlane są aktualne wydarzenia na pozostałych salach obiektu,
- "INFO" - wyświetlane są informacje o:
- prowadzącym spotkanie i ewentualnie zaproszony osobach (dodatkowy przycisk),
- pojemności sali oraz dostępnym na sali sprzęcie AV,
- dodatkowe informacje: kalendarz z imieninami, prognoza pogody, kursy walut i wskaźników giełdowych.
Zakres informacji na tej podstronie może być dostosowany do oczekiwań klienta i może to np. być harmonogram spotkania (może on też być przesunięty na ekran główny).
Uzupełnieniem systemu może być monitor wielkoformatowy montowany najczęściej w pobliżu recepcji, na którym wyświetlane są aktualne wydarzenia na wszystkich salach. W przypadku bardziej rozbudowanych systemów monitorów takich może być więcej, np. na każdym piętrze budynku lub w kluczowych miejscach.